Subhanallah! Inilah Rahasia Dahsyat Surat Yasin Ayat ke-58 yang Jarang Diketahui Umat Islam

Subhanallah! Inilah Rahasia Dahsyat Surat Yasin Ayat ke-58 yang Jarang Diketahui Umat Islam

BacaIntisari - Siapa saja yang membaca Surat YAASIN sepenuhnya pada ayat ke-58 surah, yaitu ‘SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM’  dan diulang sebanyak 7 kali untuk 7 kemauan baik, insya allah dengan izin yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajat kita bakal dikabulkan.


Apabila bisa niatkan sebegini :

YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku.
YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan saya, isteri/suami, dan anak-anak yang soleh dan suka pada islam.
YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan saya rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya didunia dan akhirat.
YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat penghantar maklumat yang saya dapat ini.
YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan saya dari ciri-ciri khianat dan munafiq dan miskin.
YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan saya dan semua umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir batin.
YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, makbulkanlah semuanya hajatku, dan redhaikanlah saya.

Aamin ya robbal alamin.

Mudah-mudahan semua apa yang telah menjadi doa dan hajat kita selekasnya dikabulkan Allah, dan selekasnya dapat panggilan Allah untuk berkunjung dan menunaikan beribadah haji ke Makkah.

Marilah kita berdoa dan bermunajat pada Allah, semoga Allah mengampuni kita, dan menghapuskan kita dari semua dosa yang sudah lalu.

Note:
Artikel ini beredar luar didunia maya, kami kesulitan mencari sumber aslinya.
Subhanallah! Inilah Rahasia Dahsyat Surat Yasin Ayat ke-58 yang Jarang Diketahui Umat Islam
4/ 5
Oleh

loading...